Toimistomuutto

Toimistomuutto merkitsee uutta alkuvaihetta, jossa tilojen ja työympäristön uudistaminen inspiroi sekä työntekijöitä että yrityksen tulevaisuudennäkymiä.

Kengurut suunnittelevat muuttoprosessin saumattomaksi ja huolelliseksi, mikä mahdollistaa tehokkaan siirtymisen uuteen tilaan ilman häiriöitä arjen sujuvuudessa.

Toimimme Etelä-Suomen alueella ja tarjoamme räätälöidyt toimistomuutot.

OTA YHTEYTTÄ JA PYYDÄ TARJOUS 

☎ Soita meille (8-16): 020 501 4050

 ✉ Laita viestiä: yrityspalvelut@kengurut.fi

Sisäänkanto

Toimistomuutto, joka yllättää helppoudellaan 

Oli kyse koko toimiston muutosta tai yksittäisten laitteiden ja kalusteiden siirrosta – kuten sähköpöydistä, kopiokoneista, tietokoneista tai vaikka kassakaapeista – meiltä hoituu kaikki. Teemme myös työpisteiden vaihdot tehokkaasti ja huolehdimme vanhojen kalusteiden kierrätyksestä tai kuljetuksesta Sortti-asemalle.

Ota yhteyttä – kerro meille tarpeesi tai varaa suoraan maksuton arviokäynti!

OTA YHTEYTTÄ JA PYYDÄ TARJOUS 

☎ Soita meille (8-16): 020 501 4050

 ✉ Laita viestiä: yrityspalvelut@kengurut.fi

Toimistomuutoissa asiakas on meille tärkein ja se näkyy työssämme. Asiakastyytyväisyytemme on 4,9 / 5,0 ⭐

Toimiston muuton suunnittelu ja hallinta

Muuton suunnittelu ja hallinta on meillä kuin huolellisesti suunniteltu tanssi, jossa jokaisella askeleella on oma merkityksensä. Aloitamme arviokäynnillä, jossa käymme yhdessä kohdeosoitteen läpi ja arvioimme muuton erityispiirteet – näin varmistamme, että tiedämme tarkalleen, mistä on kyse. Lisäksi sinulla on oma, dedikoitu muuttokoordinaattori, joka toimii luotettavana oppaanasi koko prosessin ajan. 

Seuraavaksi rakennamme yhdessä räätälöidyn muuttosuunnitelman, jonka läpikäymme sinulle selkeästi ja innostavasti, jotta aikataulu ja kaikki tärkeät vaiheet ovat kirkkaana mielessä. Lopuksi valitsemme ja vahvistamme parhaat mahdolliset muuttoresurssit, jotta muutto sujuu kitkatta ja ilolla – aivan kuten haluat!

Miten toimistomuutot sujuvat käytännössä?

Ota yhteyttä, sovi tarvittaessa arviokäynti tai kuvaile tarpeesi kattavasti puhelimessa tai sähköpostissa. 
Kengurut tekevät tarjouksen ja toimittavat sen minkä lupaavat, tarkalleen.

Yhteydenotto

Laita meille rohkeasti viestiä toimistomuutosta tai soita asiakaspalveluumme. Meillä on hyviä tyyppejä töissä ja vastaamme mielellämme kaikkiin kysymyksiin.

Suunnittelu

Yhteydenoton jälkeen suunnittelemme teidän tarpeeseen räätälöidyn tarjouksen, jotta kaikki olisi mahdollisimman jouhevaa.

Palvelu

Varaamme juuri teille sopivat resurssit ja toteutamme palvelun luotettavasti sovitussa aikataulussa.

Valmis

Oli ilo palvella!

Toimistomuutot – räätälöitävät palvelut

Toimistojen muuttopalvelu on suunniteltu tekemään muutosta mahdollisimman sujuva ja huoleton kokemus yrityksellesi. Huolehdimme koko prosessista alusta loppuun – aina suojaamisesta ja kuljetuksesta kalusteiden sijoitteluun ja loppusiivoukseen saakka. Voit myös tehdä osan muutosta itse ja ulkoistaa meille painavien tavaroiden kantamisen.

Suojaaminen ja pakkaaminen

Aloitamme muuton huolellisella suojaamisella. Kalusteet, elektroniikka ja herkemmät esineet pakataan asianmukaisesti, jotta ne säilyvät vahingoittumattomina koko muuton ajan. Tarvittaessa tarjoamme myös pakkauspalvelun, jolloin sinun ei tarvitse huolehtia mistään.

Kalusteiden ja tavaroiden lastaaminen, kuljetus ja purku

Ammattitaitoiset muuttajamme huolehtivat kaiken lastauksesta kuljetukseen ja purkuun uudessa toimipisteessä. Käytössämme on turvallinen ja fossiiliton kalusto, joka mahdollistaa tehokkaan ja vastuullisen muuton.

Kalusteiden asettelu paikalleen ja suojausten purku

Muuton jälkeen asetamme kalusteet suunnitelman mukaisesti paikoilleen, jotta uusi toimistotila on heti käyttövalmis. Samalla poistamme suojausmateriaalit ja viimeistelemme tilan siistiksi ja toimivaksi.

Loppusiivous

Muuton päätteeksi huolehdimme tilojen loppusiivouksesta joko lähtö- tai kohdekiinteistössä. Näin toimisto jää siistiin kuntoon ilman lisävaivaa henkilöstöllesi.

Palautekeskustelu

Jokaisen muuton jälkeen käymme asiakkaan kanssa palautekeskustelun, jossa varmistamme, että kaikki on sujunut toiveiden mukaan. Samalla keräämme arvokasta palautetta toimintamme kehittämiseksi.

Toimistomuuttojen kaluste- ja laiteasennukset

Asennamme kaikki toimiston keskeiset kalusteet ja laitteet käyttövalmiiksi.

Palveluumme kuuluu muun muassa sähköpöytien ja muiden sähkötoimisten kalusteiden asennus, työpisteiden kokoaminen sekä erilaisten laitteiden, kuten kopiokoneiden ja tulostimien paikoilleen laitto. Kiinnitämme seinä- ja kattovarusteet turvallisesti – esimerkiksi näyttötelineet tai valaisimet – ja hoidamme myös neuvottelukoppien asennuksen. Kaikki työ tehdään ammattitaidolla ja turvallisuusmääräyksiä noudattaen, jotta työympäristösi on heti valmis käyttöön sovittuna aikana.

Varastointi

Jos toimistomuuton aikataulu ei mene yksiin uuden tilan valmistumisen kanssa tai osa kalusteista ei mahdu heti käyttöön, tarjoamme joustavat varastointiratkaisut. Oli tarve sitten päivien tai vuosien mittainen, meiltä löydät turvallisen ja helpon tavan säilyttää yrityksesi omaisuutta.

Lyhytaikainen varastointi

Lyhytaikainen varastointi sopii tilanteisiin, joissa kalusteille tai laitteille tarvitaan väliaikainen säilytyspaikka – esimerkiksi muuton tai remontin ajaksi. Tavarat voidaan varastoida vaikka vain yhdeksi päiväksi, ja niiden kuljetus hoituu vaivattomasti meidän kauttamme.

Pitkäaikainen varastointi

Pitkäaikainen varastointi on ratkaisu silloin, kun osa toimistokalusteista tai -välineistä ei ole heti tarpeen, mutta niitä ei haluta hävittää. Tarjoamme turvalliset ja skaalautuvat varastotilat, joissa omaisuus säilyy hyvässä kunnossa niin kauan kuin on tarpeen.

Toimistomuutot – kierrätyspalvelut

Toimistomuuton yhteydessä syntyy usein tarpeetonta irtaimistoa, kuten vanhoja kalusteita, elektroniikkaa tai asiakirjoja. Me huolehdimme niiden vastuullisesta lajittelusta ja kierrätyksestä puolestasi – helposti ja ympäristöä kunnioittaen.

Hyödynnämme laajaa yhteistyöverkostoamme, jonka avulla käyttökelpoiset kalusteet voidaan ohjata uudelleenkäyttöön, ja käyttökelvoton materiaali kierrätetään asianmukaisesti tai hyödynnetään energiana. Tarvittaessa toimitamme myös tietoturva-astiat asiakirjojen hävittämiseen ja tuhotuista dokumenteista saat halutessasi tuhoustodistuksen. Näin voit luottaa siihen, että toimiston tyhjennys hoituu vastuullisesti alusta loppuun.

OTA YHTEYTTÄ JA PYYDÄ TARJOUS 

☎ Soita meille (8-16): 020 501 4050

 ✉ Laita viestiä: yrityspalvelut@kengurut.fi

Toimistomuuttojen usein kysytyt kysymykset – UKK – FAQ

Kuinka kauan toimistomuutto yleensä kestää?

Useimmat toimistomuutot pystytään toteuttamaan yhden päivän aikana. Laajemmat projektit vaativat enemmän suunnittelua ja voivat kestää useita päiviä tai viikkoja – aikataulu räätälöidään aina tarpeesi mukaan.

Kyllä. Joustavuus on meille tärkeää – voimme toteuttaa muuton iltaisin tai viikonloppuisin, jotta työpäivien aikainen häiriö minimoidaan.
Kyllä. Meillä on osaaminen IT-laitteiden ja sähkötoimisten kalusteiden asennukseen, lukuun ottamatta sähkötöitä, jotka vaativat virallisen sähköasentajan.
Toiveidenne mukaan viemme ne kierrätykseen, varastoon tai uudelleenkäyttöön. Tarvittaessa hoidamme myös vastuullisen hävityksen ja tuhotodistukset.
Kyllä. Tarjoamme sekä lyhyt- että pitkäaikaista varastointia ilman minimiaikaa tai tilavuusrajoja.
Kaikki tavarat suojataan asianmukaisesti, ja kuljetus tapahtuu kokeneiden ammattilaisten toimesta. Tarjoamme myös lisävakuutuksen muuton ajaksi.
Kyllä, halutessasi huolehdimme myös muuton jälkeisestä loppusiivouksesta lähtö- tai kohdekiinteistössä.

Voit valita joko tuntiperusteisen laskutuksen tai kiinteän urakkahinnan. Tarjoamme aina selkeän ja läpinäkyvän kustannusarvion ilman piilokuluja.

Ota meihin yhteyttä ja varaa maksuton arviokäynti. Käymme läpi tarpeesi ja laadimme yhdessä selkeän suunnitelman muuttoa varten.
Muuttopalvelu Kengurut logo

Yhteydentto